pemalas!

haha.. aku mangun jer tido dah penin2.. mana x nyer.. da kul 12.. org len da mandi makan sume.. aku baru jerk mangun..heheuu.. xkesa la aku kt kampus so xde sape nk berleter.. tp b marah aku td.. huhu.. yela mangun lewat.. mentang2la xde class.. tp kena jumpe cik azmir.. hoho.. malaih aku!
beratnyer kepala.. aku g cuci muka, gosok gigi.. mandinya x jugak.. huhu..
tu aku masuk bilik baring balik.. lapar ler plak kan.. de maggi je.. aku makan maggi kerin.. haha.. wat cm kopok mamie tu.. sodap jugak.. bole la nk layan2 time malas2 ni.. kena plak yogurt secawan.. hmmmmm barin lg.. last2 aku tidow lg.. kul 4 baru mangun.. memang pemals tul aku rini.. nape tah.. layan sgt mata ni tu yang jd camni..

tuh roomate aku balik class.. malu ler plak.. heheuu
aku terus mangun capai towel terus je g toilet.. haha..
penin pinau2 mata den.. dah je mandi aku terus siap2 g dining.. aku tesempak ngn fairus, aku tya die sal pejumpaan ngn cik azmir td.. die kata xde ape pun.. ramai yg xdtg..hmm
aku lepak tgok tv dulu.. lapo.. tp de citer best.. puteri arora beradu..xtahan aku g dining dulu.. pe aku beli? chakotiaw ngn nasi ayam.. tu je menu aku hari2.. sampai abg yg jual chakotiaw n nasik aym tu dah jemu tgok muka aku.. nak wat cane kan.. dah tu je yg aku lalu makan.. lagipun sodap beb chakotiaw n nasik aym.. murah je.. rm2.50 je.. sik ayam die pon same.. 2.50.. so sehari aku belnaja rm 5 je la.. air watercooler je.. sep2.. heheuuu

td masa aku tgh layan tidow aku dgr de announcment sal de karnival usahawan kt dataran ilmu.. hmm roomate aku cm nk ajak aku kuar je mlm ni.. adeiii malasnyer.. sejak aku masuk sem ni aku cm jd malas kuar ngn kawan2.. len ler kalu b aku yg ajak kuar.. kan pe.. kalu aku kuar ngn kawan2, duet aku laju jer abis.. aku kuar dgn b.. duet aku xkacu.. huhu

hmm tgokla.. aku aku rajin aku kuar..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

0 comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.