lec dip pro ngamuk

huhu.. rini aku class kul 8 pg.. punyala ketaq.. rini aku de critic session.. hah amek ko.. tu xpela.. memula cik azmir masuk ngn muka manis je.. pastu die amek masa lebih kurang 2jam tuk tunjukkan kitorg contoh design report.. xpela cm ok jer.. pastu die suh kitorg g bekpes..pas bekpes tu baru start present sketches.
Turun la aku ngn ema n ummi.. coz yg laen sume xnak trun, eila maybe die da makan kt umah.. fairus xnak trun coz xbawa duet, aku ckp xpe..pakai la duet aku dulu..die g class xmandi dow rini.. aku yg xbagi die mandi coz dia da lambat dow..
Kt fudcot, aku makan nasik ngn gulai ikan kayu+bendi+tempe goren.. sedap.. sampai licin aku makan..huhu pastu kitorg reramai pun naek la class..tu xpela.. fairus mula present dienyer sketches.. n ok la.. tunjuk mokup sume..then aku..ok aku un present la.. ckp la perbezaan design ak sem lepas n sem ni.. tu shape yg aku gunakan sem ni.. so cik azmir mmg maklum yg design aku benar2 berubah dari sem lepas coz sem lepas shape aku more to geometric.. n dis semester shape aku more too organic n aku guna sexy curve..aku ckpla.. yg aku nk product aku ni more comfortable n practical.. so die pun minxlah akunyer mokup.. aku pun tunjukla.. "kenapa seat die panjang sgt..?" aku jwb, "sy da terbuat da cik" "ok, kamu pendekkan sket seat die neh.. n tayar blakang ni pun pendekkan sket.. coz nampak too long". "ok cik t sya betulkan.."
lepas aku tu ema present, ema pun mula la.. cik azmir da nek angin coz sketches ema xdetail, n mokup pun die xbuat..tu cik azmir da nek hangin betul2 beb! takot suma.. suma jd diam je.. pastu giliran eila lak, eila ckp sket je xsempat nk tunjuk mockup die da suh org len yg present kan.. tikah pun present la.. pastu cik azmir suh tunjuk mokup, n Tikah bawak je mockup die g depan n tawu pe cik azmir buat? die kepak mokup Tikah.tu die tanya pe tah, Tikah jwb cm nada marah jgkla.. hmm xtawla aku.. sume cm bengang jer..
mostly dak2 laki die xmo presentkan coz sketches dorg cm hape g.. yela xde layout.. kaler pun xde.. nampak sgt dorg mmg betul2 malas.. memang patut la cik azmir nk nek hangin pun.. tp yang xbestnya kalu cik jemeir nek hangin mmg semua kenalah.. betul ckp fairus better kita jd org pertama yg present coz kita akn berada rasa safe sket..coz tawu jela bila cik jemeir kalu da start nek hangin.. memg sape yg kemudian2 tu akan kenala..
"i nak u all sume present laen ari kamis ni kul 2! u all detailkan sume sketches korg tu.., n sape yg rasa mokup die teruk tolong buat laen.., korang gunalah apapun untuk terangkan pasal product kamu tu!" hah.. sume diam jer.. takot dow..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

0 comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.