balik umah lagi.. mggu ke2 kt kampus

harini xde ape yg menarik... cuma ase busan sebab kena balik kampus.. aku lebih sonok dok umah lagi.. mak aku best..hue3 love u mak.. sok de class kul3 adeiii malasnyer den nk g.. b ajak aku kuar esuk after class, kitorg nk tgok wayang..hmm lama dah aku xg panggung ni.. tercapai jgak niat aku.. nk tgok citer pe tah.. b ckp nk tgok skrip 7710.. yeke tajuk die cmtu? lebih kurang la, aku pun da xingat da number die..janji citer antu.. (peminat citer2 antuu) hehehe

bebaru ni aku balik umah, 2ari jerk.. jmt sabtu kan aku cuti, actually ri kamis aku free xde class.. memula aku tamo balik umh pun da last week aku balik umh da.. so tiap2 mggu ler aku balik.. hek2 rinduuu kt umah.. tu ri rabu after class tu xtpk lg nk balik, ri kamis ptg tu baru aku tehegeh2 nk balik..
ok je kt umah, ri jmt lepas aku ajak mak g p. mlm.. soping sakan mak aku.. nk beli kasut sampai 2pasang padahal die baru beli jer kasut kt p.mlm ritu sepasang.. hehe..mentang2 la murah2.. tp aku xkasi.. aku ckp mak membazir jer.. aku ckp la t aku nk belikan mak kasut yg sesuai dgn die..xpela.. t aku belikan.. bile jumpe yg sesuai la.. sian bapak aku, aku xbelikan pape pun..ritu nk je beli towel kt bapak aku, tp aku terbeli 1 je kt mak aku..sian tgok mak aku pakai towel buruk.. towel elok2 die kasi kat kak aku.. hmm.. tula mak aku.. sggup je bekorban pe je kt anak2 die..pak aku plak, towel koyak ke ape ke die hentam jer.. kadang2 nk tegelak je.. sian bapak den..
aku ade r beli 2pasang kain sut, nk buat baju kurung moden.. aku belikan tuk adik aku ija sepasang.. sian lak die.. wlpun die xpenah beli pape kt aku.. tp aku xkesa.. aku kak beralah lerrr..
ptg td time bapak aku nk antar aku kt bustand kitrg singgah dulu antar kain kt kedai.. aku upah cina jer buat.. b marah aku sebab aku xkasi mak die buat.. bukan aku xnak kasi.. aku takut kain tu t rosak aku xpakai.. yela.. baju aku da 3 lai mak die buat.. sumenyer besar2.. xpakai pun.. sekali due je aku pakai.. actually aku bkn nk perlekeh kt mak b.. mak die mmg pandai buat baju.. tp maybe die xbiase ngn bentuk bdn aku lg so die xtaw nk agak la tera mana yg aku selesa pakai..
aku ckp die jgnla kecik ati sebab aku nk buat kt kedai dulu.. t kalu elok bole kasi contoh kt mak die .. aku pun nk je buat lg baju..t aku suh le mak b buatkan.. kalu nk upah cina jaitkan mana bleh slalu.. mahal beb!!
aku nk baju yg betul2 slesa di badan aku pastu aku kasi je contoh suh org melayu plak buatkan.. senang la sket kan..bg aku mahal sket xpe, asl selesa bila dipakai.. ye x
ah.. aku nk carik karya philippe starck dulu.. sok nk print..mlsnyer...!!!
tp aku kena lalui jugak! dunt give up azlia!!! huhuu

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

0 comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.