menantuk+buhsan sayang..

harini aku mangun lewat beb.. tehegeh2 mandi siap g class cik jemer..haha.. keja pun tah hape2 je.. lantak la.. aku tanak monteng class sude..hue3
4jam dow dlm class aku buat sketches n report.. cm busan.. tp takut nyer pasal.. buat2 ler diri ni bz..hihi.. pure2.
aku g tunjuk 1 je sketches aku kt cik jemer..hmm die suh aku study lg mechanism mende alah aku ni.. aduii.. giler, detail giler beb.. hoh! cm tensen jerk.. tp xpe r telan jugak ler cmne pun.. sem ni je yg tgal pun kan..

hah de 1 mende aku nk ckp neh, td kan masa aku bekpes kt fudcourt kan de le sorg junior aku neh..rase aku die ni dak part 1 la,muke dia la kan saling xtumpah cm jan! "ex" aku dulu.. itam2 manis cm sama jer..tp tade maknenyer pun.. sebab aku benci si jan ni..kire cm buayeeee darat!

balik je dari class aku lepak meja study.. connect tenet.. hampeh dorg off plak wifi tuk student.. hmm sabar jela.. terase nyesal gak xbeli broadband ritu..busan2.. aku baring je tas katil.. amek2 gambar sniri.. (kes syox sniri la ni kan) haha!!
bukak lagu, roomate aku sibok je siap2 nk g class.. aku manantuk giler..time tu tgh msg b.. hihi..aku terus tido xlayan die.. hoho.. skali die tipon aku berkali2, nek tensen den.. nk tidow xbleh.. mai col yg ke6 aku jawab..
: aaaaaa aaaahh.. nk tidola.. b jaat kaco cuk tido" haha, die trus gelak xjd marah aku, yg slalunyer die marah aku sebab lambat jwb col.. die kata suare aku manje giler! hihi.. cm best je kena puji.. actually bukn aku buat2 manje, aku nk nangis je td sebab die kacu aku tido spontan ler plak aku terkuar suare cm budak kecik.. hehe
pas tu aku da xbleh tido.. mata pejam tp aku xbleh kusyuk da tido.. hue3 cm smyg ler plak kan..
aku mangun n cuci muka bg segaq sket.. perut cm lapo jer.. tp malas nyer aku nk kuar makan.. xde member r aku kt cni.. huhu sume aku kena gerak sorg2.. nk makan pon tade semangat.. tp tgok la jap2 lagi.. kul 6 ke aku g dining beli pe yg patut tuk isi perut aku neh.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

0 comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.