tido saja..

huahhh!!! baru bangun titowwww.. lalala
sepanjang hari aku tido..huhu hujan plak kan..mmg nyenyak ler tidonyer..huhu
tp tadi aku adala tengok tv jap.. besala ahad.. mana nak ade ceta best sgt.. pastu tewos jumpe bantal..haha!! dalama sangat aku xnah titow petang taw..huhu
pewot pun xmakan nasik lg neh.. tp jap g lah aku isi pewot ni..huhu

post smlm..
adesss!!! siut r.. smlm nyer post kan salah set font! kecik plak!! haha.. persetankanlah..haha
bacala pakai kanta plak kalo xnampak!! haha

tadi kan.. masa aku tengok melodi..
tertarik aku pasal sorang artis ni..
nama die 'Ana Rafali' seyes comel giler!! da la plak tuh.. satu" nya artis pempuan yg slalu berbaju kurung n kebaya.. cayalah! cm pempuan melayu terakhir..
huhuh
tapi ni la yang patut artis" sekarang contohi.. kan?!! sikap berani dan bersahaja tu buat org respect!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

0 comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.