lama sudah tidak ku menulis di blog ini..huhu


sejak aku bt post yg lama til now..aku da xpenah bukak blog ku neh..
arini terasa rindu nk menulis..ngehehe
agaknyer sebab aku busan duk umah kot? haha..memang busan doe!!
urmm..skang terasa no idea nak menulis..
ok la..ceta sket sal life aku skang..
skang aku kt kg!!! umah~
hmmm..semester break ni aku lepak umh jer tnpa berbuat pape.. memula dulu semangat jerk nak kijee..tp disebabkan aku kena waited 4 convo date! hmmm memendekkan cuti yg ade..so aku pk..cuti tgal xbape ari sangat.. nk keja pun xsemangat.. at least kalo keja adela jgk duet poket.. neh asyik minx bapak jerk..huu
but now... da hujung2 cuti da..da nak balik campus da pun..huhu

HAH..
kemarin dulu act birthday aku.. hmmm perlu ke aku tulis kt cni?? erkkkk sedih jerk!!!
xmo igt ah!! nonsense!

HMMM..
act 25 jun tu aku ajak bestfren aku time skola dulu g jalan2 sp.. sebenarnya kan..aku rindu sgt ngn uitm merbok..xde keja kn aku??? haha.. wuteva laa.. janji aku rasa puas ape aku buat..hehe
i miss d moment when am @ there..hmmm
but can't turning back lah!!

HADIAH!!!
ade ke?
adela sum1 tu kasi aku..
sungguh besar..huhu.. thank u so much dear..(nama dirahsiakan)
dear.. i will hug dat thing every nite!! huhu

TODAY...
arini my luvly bro was fighted wif his wife... :(
riuh 1 umah.. takut tgok abg aku hangin..adesss..ape yg aku harapkan dorg akn berbaik2 smula demi anak2 dorg.. especially baby baru abg aku yg baru je beberapa mggu..
sebenarnya.. my sister in law ade kt kg.. bersalin n berpantang kt cni..
setahu aku la..slama dorg kt kg.. da 4 kali gado besar..n today.. paling gempak la dorg gado.. smpai nk bercerai berai.. siap family wife abg aku dtg bincangkn hal ni..takutnya!!! bergegar tiang arash doe!!!
salah sape?? betul la org ckp.. perempuan byk kt neraka sebab derhaka dgn suami.. takutlah! xnk ceta pnjg lebar.. cuma hal ni akn jd pengajaran buat aku..
terasa takot nk berumah tangga!! huhu
dan aku harap dorg bole berbaik2 smula demi masa depan anak2 dorg.. baru 2 org ank..yg sulung setahun lebih n 2nd baru je lahir..sedih sgt2..n if am not mistaken..dorg baru 3tahun lebih bersama.. aduh! cinta bagai nak rak.. da kawen nk pisah2 lak.. neway.. ape jd sumanya kerana Allah.. so kena redha.. plus usaha+tawakal...

BALIK SHAH ALAM..
aku plan 30 jun 2010 ni aku nak balik shah alam..
hmmm biarla aku balik awal..
saje nk tenang2kan fikiran..
n lepas ni ntah bila pulak la aku akn balik kedah lg..hmm..last sem sekali jerk aku balik.. sebab aku xconfident nak balik.. keja xsgment slalu je ade.. time free lak ade je program nk kena ikut.. hopefully next sem buley balik slalu!!!

SAKIT MENUNGGU..
biarla die pergi.. pergi dgn org2 yg die syg..i'll try to forget everything about him.. biar aku jd pelangi ptg buat mu..
"aku tiba bagaikan pelangi.. xbercahaya namun ku berseri.. tapi cukup.. menghiburkan.. hati kamu.." lalala ngehehe...

MALAM INI KUSENDIRI..XADA YG MENEMANI (munajat cinta-d rock ft ahmad dhani)
feel like sumting is missing in my life~
buat dunno sudah laa..
aku kan tabah!! huhu
AJA" FIGHTING!!!
tido lewat kot.. besala aku kn burung hantu..huhu~







  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

0 comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.