Shah Alam!!! am coming!!!

hahaha.. tarikh tuk aku pulang ke shah alam di tangguhkan.. hal ini adalah kerana aku malas nak balik lagi..hue3:)
so 1 julai jer aku balik..lgpun tiket pun xamek lg..tengoklah petang" jap g aku kuar amek tiket.. kali ni aku balik nek bus.. bawak yg mana perlu jerk.. then lain2 abg aku tlong bawak balik nanti..

bosan sungguh arini.. dari pg tadi aku dok belajar mghafal kod gitar..haha jgn xtawu..aku nk blajar main gitar.. neway gitar tuh adik aku punya.. aku tengok dok terperap disudut bilik aku xde sape sentuh.. aku renung nyer renung..dari die duk situ baik aku petik2..hehe
tp..kalo petik bodoh2 jer wtpee.. haha..siot jer
aku pun carik kod gitar..blajar kt tenet jerk dah!! haha
terkial2 jari aku nk buat kod yg betul..hahaks! baru nk selesakan jari ni mengagak kedudukan tali..huhu
xpela..blajar slow" kan.. lama" dapat laa.. bukan aku nk jadi artis pun.. saje suka"... ngehehe

tengahari aku masak.. masak simple" jerk.. aku msk lauk akak ipar aku.. lauk org berpantang.. tuk org xberpantang aku goreng sayur campur.. ayam msk kicap then sambal petai smlm nyer ade lg aku panas kan.. pastu menu wajib ikan goren!cukup! makan pe ade sudaa..hehe
mak lak aku jaga baby.. die asyik wt perangai jerk.. nanes cm sakit" ja.. padahal xde ape.. mak aku ckp baby tuh kena sawan tangis.. tahla aku pun tataw.. haha. actually mak aku mengasuh anak nurse mana tah.. adess.. agak penin kepala aku bila dia asyik menangis jerk.. buaian tuh kena sentiasa kena njut..kalo x die nangis.. matila kan 24hour kena ngadap die jerk.. memang menguji kesabaran laa.. kadang" aku hangin jugak.. hehe hangin" aku pun bukan jenis dera budak..cuma aku ignore jerk.. fedup.. ko nk nanes sgt.. ha nanes sepuas" ati ko..huhu( jahat aku neh) ^_^

jam menunjukkan 2.16pm.. pewot xlapar lg.. mls plak ase nk makan.. karang la lapar baru makan..hmm sejak 2 3 ari ni aku sniri xtaw ape aku pk.. org lain duk umah berat badan makin naik.. aku lak mak aku cakap makin kering.. adesss... aku xde selera laa.. kadang" 2 hari sekali aku makan nasi.. bukan ape aku asyik makan mende merapu" jer.. macam mana badan nak naik..
lagipun.. kepala aku tengah serabut.. pk hal" hidup ni.. tahla.. aku xnak ceta hal ni.. sebab aku maluu..huhu biarla aku simpan sorang" jer kan..haha

ape yg terlintas aku akn tulis kt cni..huhu itu saje kot..=p

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

0 comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.