saya teramat merinduimu stokin musyoookkk huhu

need u lah baby!!!!! huhu

hmmm lama sudaa aku xupdates blog aku ni..kan pe menulis ni kena ade mood. xde mood jgn ceta r..haha

sepanjang aku xmengupdate blog aku dah mcm" berlaku...ade manis ade pahitttsss!!~
xsgka sungguh cpt masa berlalu...dgn itu aku semakin tabah menhadapinyer..hehe
recently nyer benda: aku ade lg 2 paper on 30oct n 12nov t..da baik dgn my rumet..bakal bekas tng aku da dpt menerima kenyataan..da tawu tok dalang sebenar dlm umah aku ni..n yg penting makin terseksa merindu hahaha.xpatot tol! haaaa!! jgn pk mcm" ok..byk benda aku rindu taw..my cutie pie..gegurl..cmana la die skg..xdgr kabar berite..saya rindu kucing saye!!!! uhuhuk~ ke2nyer aku rindu mak n bapak aku..rindu ank buah aku..rindu kwn" skolaa kuu...hmmm=( rindu my stukin alsoooo..mish him soooo much~
dalam hati berbisik... kamu bakal mnggalkn sy tuk beberapa hari..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

0 comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.