paper EDU401. EDUCATION IN MALAYSIA~

mcm si*l!!!!! aku mmg geram giler r..soklan byk nk mamposs..ms yg diberikn utk mnjwb soklan partA n part B 2 jam jerk..! kalo nk tawu pg td aku bertekak dgn pengawas exam td..psl da abis ms pun aku curik" jwb lg..die nmpk aku xletak pen lg die mai kt aku ckp "i said wut be4 dis? haha aku wt muke slumber jer menulis..then die cm marah aku ckp "stop writing ok!" nasib engko ler mak cik~ hahah... lantak ko lah janji aku jwb sume soklan ni.dengan keringnyer aku buat muka xpuas aty ngn pgwas tuh.mana xnyer baru jwb soklan first part B time tu da pukul 1030am!!!! DALA 15 MARKAH. arghhhhhh xtaw nk buat gumana dah.tulisan smakin lama smakin besau"

yg geram sgt tu kn pe soklan senang nk mamposs...rugi r kalo xsempat jwb or tertinggal! mmg aku pulun gak r even hurup yg aku tulis tu semakin menyenget n besor" alam..hikhik..tp for dis paper en kamarol! aku target A. xdpt A siap en kamarol!! hahaha ye r soklan kacang tp ms xcukup lak kan.neway smpt la jgk even aku ngantor cakar ayam.aku rs lect aku mst tensen nk mark paper aku..huhu tension tengok tulisan aku..tp besor" kalu die xnmpk mmg xlama dah r tu..hihihi
hmmm kesimpulannyer tuk harini 30 oct 2010, aku berpuas aty..ape yg aku study itulah kuarnyer sebijik lak tuh..syukurrr Alhamdulillah~ mak aku ade pesan kt aku smlm...bawak telekung g s.alam tu jgn simpan jer lm almari..guna" la sama..huhu (BAIK MAK~ :D K'CIK IGT N DGR PESAN MAK TU~)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

1 comments:

Leeya said...

maaf..agk kasar ayt dcni tp itu mnunjukkn sy benar" xberpuas aty~

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.