Ramadhan menjelang tiba..


hari first aku berpuase.. bersahur di rumah, agk berselera la.. sebab ramai kt umah aku..
xletih sgt la.. sebab sahur tu mkn da banyak..huhu
tp syg.. xsempat berbuka dirumah sebab aku terpaksa pulang ke kampus.. kerana hari ahadnya aku ada class..hmmm
aku betolak balik ke sp dalam pukul 2.45 cm tu laa.. agk sedih la pose petama xsempat berbuka dirumah..
lagi sedih bila aku xdapat kawal kemarahan aku ketika itu.. and terjadilah pertengkaran antara aku dan hanif(b).. malamnya.. selepas aku berbuka timbul rasa penyesalan..
aku segera mendapatkan nasihat dari member aku..
and aku segera turun ke public fon tuk tipon hanif.. memohon maaf atas ape yg berlaku petang td..
maafkan aku b..

hari kedua aku berpuasa tanpa bersahur.. sebabnya aku bangun kul 2 n tido balik.. bangun just tuk niat jer.. heheuu..
korang tawuu.. betapa malasnya aku nk turun ke dining untuk bersahur.. alasannya.. dining agak jao dari bilik aku.. n aku tengah mengantuk giler time tu..
tp harini aku puase tadela letih sgt walaupun tanpa bersahur..
sebab sepanjang hari hujan membasahi bumi.. cuaca pun sejuk je.. kipas aku yg slalu aku bukak 5, harini aku bukak 2 je.. sebab kesejukan tu da sampai mengigit tulang da..huhu
hari ni aku berbuka dgn fairus jugak la.. makan ape??
gulai lagi.. hihi.. feberet.. tp kan rindunya gulai mak.. hmmm sedap lg gulai mak aku..huhu

td aku dengar zana (roomate) aku cakap hari had nk mai ni cuti.. cuti merdeka skali hari senin tu..
yuhuuuu!!!! bestnyer.....
bolela balik umah.. berbuka ramai2..hihi
hmmm.. itu saje agaknyer






  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

0 comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.