menjelang ramadhan..

huhu.. igt nk balik kemarin taw..(rabu) tp aku letih sgt ngn class, lgpon aku xcukup tido.. so aku wt keputusan tuk balik rini.. anyway aku smpai awl kt pb td.. lam kul 2 cmtu la.. aku lepak kfc bebebape jam.. n aku tgu b kt bustand, lama mmg lama.. kematu punggung2 aku..huhuhu
die sampai lebih kurg kul 6lebih cmtula.. kan pe.. aku da ckp kt die yang aku nk lepas gian bawak keta.. maklumlah aku baru je pandai n berani bawak keta ats jalan..
aku drive ronda pe tah nama tmpat tuh..err ats sket dri pekaka tula..cewaaahhh.. aku da sude agk cekap.. huhu.. sonok bile kite da bole wat sumting taw..
lebh kurang kt kul 7 aku trus balik umah.. kiranya aku bawak sampai kerumah la..heheu..
kan pe agk kalut la coz b ade game badminton malam kang..memule aku majuk gak la sebab yela die cm pentingkan badminton die dri permintaan aku tuk blajar keta..
tp pas je bawak keta dgn cemerlangnya aku senyum.. heheuuuu
be4 balik baru aku slm cium tgn b.. memulejmpe td x. sebab sakit hati(majuk)
heheu

aku balik je umah kan, 2kali aku mkn nasik.. asl tah aku lalu makan.. maybe sebab vdah nk puasa so selera aku tetibe je kan melahap2.. heheu(cutenyerrr) ...camne la kalo aku gemok...=p

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

0 comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.